Maak kennis met iQnote
Met iQnote bespaar je 45 minuten per dossier!
iQnote is dé revolutionaire oplossing voor notariskantoren vanwege digitalisering van notariële processen. Binnen onze test groep is al gebleken dat deze oplossing 45 minuten per dossier bespaart! Door dit innovatieve product worden traditionele werkwijzen getransformeerd waardoor automatisch dossiers, declaraties en notariële documenten kunnen worden gegenereerd, wat tijdrovende handmatige invoer overbodig maakt en fouten tot het verleden laat behoren. Wil je meer weten? Neem direct contact op met Bryan Huber!
Waarom is iQnote onmisbaar voor jouw notariskantoor:
- Dé naadloze start naar geautomatiseerde dossier- en notariële aktevorming;
- Betrouwbare ondersteuning voor nauwkeurige en volledige verslaglegging;
- Effectief tegenwerken van werkdruk, zodat er meer tijd vrijkomt;
- Ontlast jouw medewerkers van repetitieve taken en laat ze zich focussen op wat écht belangrijk is;
- Directe omzetting van cliëntgesprekken naar volledige dossiers, notariële aktes en declaraties;
- Vermijd voortaan alle twijfels over de inhoud van jouw verslaglegging.
De voordelen voor notariskantoren
Een van de grootste voordelen van iQnote is de transparantie en directe toegankelijkheid die het biedt.
Het geïntegreerde systeem zorgt voor volledige en begrijpelijke cliëntinformatie, waardoor notarissen snel en accuraat informatie kunnen raadplegen en verwerken. Bovendien kun je als notaris direct het gespreksverslag met de cliënt delen, wat zorgt voor een verbeterde communicatie en vertrouwen tussen jou en de cliënt. Wil je zien hoe dit werkt in de praktijk? Scroll naar beneden en plan een afspraak in!
De voordelen voor cliënten
Met iQnote krijgen cliënten direct inzicht in hun digitale dossier, wat zorgt voor transparantie en betrouwbaarheid.
Je doet als notaris het gesprek zoals je dat altijd doet, en de inhoud van dat gesprek hebben we vastgelegd in deze applicatie. Als notaris ben je dan vanaf nu ook in staat om de cliënten te betrekken bij de digitale verslaglegging. Na afloop van het gesprek kan de cliënt de verslaglegging met bijbehorende documenten terugvinden in het digitale dossier. Indien er onderdelen zijn die onduidelijk zijn of onjuist zijn genoteerd door de notaris, heeft de cliënt de mogelijkheid om dit te identificeren en aan te kaarten. Dit verhoogt de transparantie en vermindert aanzienlijk de kans op fouten of onjuistheden.
Meer weten over iQnote?
Vul onderstaande gegevens in en Bryan Huber neemt zo snel mogelijk contact met je op.